شناخت4
نوشته شده توسط : امیدوار

سلام و عرض ادب به همهٔ دوستان

خوب ادامهٔ پست قبلی‌....

عرض کردم خدمتتون که تو زندگیم مواردی به وجود اومد که با تمام رهنمایی هایی که شده بودم داشتم مسیرمو گم می‌کردم و همش به خاطره نداشتن یه شناخت صحیح بود.

درست در بدترین شرایط زندگیم یه اتفاق عجیب برام افتاد که شاید جالب‌ترین ، سخت‌ترین، عجیبترین و مهمترین بخش زندگیم توی یه برههٔ ۸ ساله تو این اتفاق شروع میشد و همین اتفاق باعث شد که من مجبور بشم به بعضی‌ چیزا تو زندگیم که تا حالا بهشون دقت نکرده بودم دقت کنم .

اوایل برام چیز خاصی‌ نبود ولی‌ نمیدونستم که یه نیرویی داره منو به اون سمت میکشونه و من نیستم که مسیر انتخاب می‌کنم گرچه همیشه این ماییم که فکر می‌کنیم مسیر انتخاب می‌کنیم**** خوب اینجا باید یه پرانتز باز کنم و به یه مسالهٔ مهم اشاره کنم میگن خدا به همهٔ امور ما آگاهه و از آیندهٔ ما خبر داره

یه سوال ؟

یعنی‌ خدا میدونه ما قراره فردا این گناه رو مرتکب شیم؟ و ما هم نمیتونیم اون گناه رو نکنیم چون خدا سرنوشتمونو مشخص کرده ؟و به اون آگاهه ؟

اگه اینجوری باشه باید یه رجوع به آینده کنیم زمانی‌ که قراره به خاطره اعمالمون مورد بازخواست قرار بگیریم

مثلا اینجوری(نعوذ بالله)

ملک از طرف خدا: بنده در فلان روز فلان گناه رو مرتکب شدی به امرو فرمان باری تعالی

بنده : بله ببخشید دست خودم نبود امر خدا اینجور بود و من هم به امر خدا از فرمانش نافرمانی کردم و این گناه مرتکب شدم

ملک: پس تو به خاطره این گناه به ۲ سال جهنم با اعمال شاقه محکومی؟؟؟!!!!!

یا میگه پس چون به امر خدا بوده حله؟؟؟!!!!!

این همون چیزأییه که تو مسیر زندگی‌ خیلیا باهاش مواجه میشن و به دلیل نداشتن جواب دچار شک میشن حضرات علما هم که با سخنرانیهای جذاب و شیرینشون که هر کسی‌ رو پای منبر میخکوب می‌کنه هیچ وقت برای جوونا به این جور مسائل اشاره نمیکنن ، شما هیچ اما جوونی‌ رو فرض کنید که با یه همچین سوالی‌ روبرو شه

آیا خدا به آیندهٔ ما آگاهه؟

اگه آگاهه و میدونه که من این گناه رو  قراره انجام بدم چرا پس عقوبت؟

اگه نمیدونه و آگاه نیست پس یه چیزی هست که خدا نمیدونه و خدایی که یه چیزی رو ندونه نمیتونه خدا باشه

به خدا آدمای زیادی رو دیدم که اینجور سوالا داشتن و هیچ جوابی‌ براش پیدا نمیکردن و به خاطر آخوند‌ گریزی هیچ وقت رغبت نمیکردن که از یه نفر که کارشناس مسائل مذهبیه(آخوند‌) سوال کنن

اگه شما هم براتون این سوال وجود داره یه چند روزی باهاش کلنجار برید تا پست بعدی

 




:: بازدید از این مطلب : 956
تاریخ انتشار : 7 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مرتضی در تاریخ : 1391/2/13/3 - - گفته است :
با سلام

وبلاگ زیبایی دارید .

در صورت تمایل وبلاگ من رو با نام (عکس.کلیپ.و۱۸+بیا )

وبا آدرس www.akbari2015.LXB.ir)لینک کنید . سپس بگویید با چه نامی شما رو لینک کنم .



با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
arazo در تاریخ : 1389/9/18/4 - - گفته است :
Salam aziz ma ham altamashe doa darim...mamnon ka pishe ma omadi....bazam biya khoshal mishishavim...!

/weblog/file/img/m.jpg
پژمان در تاریخ : 1389/9/17/3 - - گفته است :
نیا باران زمین جای قشنگی نیست ... من از جنس زمینم خوب میدانم ... که اینجا جمعه بازار است و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میداند.......... در اینجا قدر مردم را به جو اندازه میگیرند ..... نیا باران پشیمان میشوی از آمدن..... زمین جای قشنگی نیست

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1389/9/15/1 - - گفته است :
سلام دوست خوبم بهم سر بزن خوشحال میشم

/weblog/file/img/m.jpg
اجی کوچیکه در تاریخ : 1389/9/14/0 - - گفته است :
سلام داداش اپم .

/weblog/file/img/m.jpg
آرزو در تاریخ : 1389/9/13/6 - - گفته است :
سلام وب بسیار زیبایی داری بهت تبریک میگم...ایشا الله که چشم نخوری به ما هم سر بزن فدات..البته موضوع وبلاگم خاص هست...تعجب نکنیا....

/weblog/file/img/m.jpg
اجی کوچیکه در تاریخ : 1389/9/12/5 - - گفته است :
سلام داداش گفتم به خاطر ادب و احترام بیام بهتون سر بزنم ....تونستید جواب اصلی سوالتون رو پیدا کنید.

/weblog/file/img/m.jpg
saeedpanther در تاریخ : 1389/9/10/3 - - گفته است :
سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی ~~............$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$

/weblog/file/img/m.jpg
داش حسین در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
سلام
اختیار ، مسئولیت داره

/weblog/file/img/m.jpg
farhange anbia در تاریخ : 1389/9/8/1 - - گفته است :
ُلام خسته نباشی
مطالبت جالب هست
لطفا لینک من رو هم بذار توی وبلاگت
ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: